Mobiliteit met oog voor mensen, door mensen
De medewerkers van Trafficon werken als team en met trots aan goed doelgroepenvervoer. Voor en door mensen; in samenwerking met velen. Natuurlijk in opdracht, maar vooral ook samen met de overheden en organisaties die dit vervoer mogelijk maken. Onze medewerkers vervullen daarin verschillende rollen. Vanuit ons kantoor of bij opdrachtgevers. Met wie heeft u nu al te maken? Of met wie krijgt u in de toekomst te maken? Maak via deze pagina kennis met de leden van ons veelzijdige team.
Mijn specialisaties zijn
Contractmanagement en -beheer
Klantcontact
Klachten- en relatiebeheer
Van alle markten thuis
Al vanaf jongs af aan heb ik mij geïnteresseerd in vervoer. Tijdens mijn opleiding motorvoertuigen techniek, maakte ik kennis met de vervoerswereld door bij mijn ouders in het taxibedrijf te gaan werken. Daar begon ik met het wassen van de auto’s en door de jaren heen heb ik mijn kennis vergroot waardoor ik uiteindelijk alle functies kon uitvoeren. Sinds 1997 ben ik mede eigenaar geworden van het taxibedrijf en vanaf 2004 heb ik het bedrijf volledig overgenomen. Dit heb ik gedaan tot en met juli 2018. Het taxibedrijf verzorgde buiten regiotaxi-, school-, zakelijk- en schipholvervoer, ook liggend vervoer en ‘straattaxi’ (particulier vervoer).
In 2019 ben ik voor Trafficon gaan werken. Als contractmanager/-beheerder ben ik veel contact met alle partijen die te maken hebben met doelgroepenvervoer. Mijn grote kennis over de vervoerswereld komt hierbij goed van pas. In samenwerking met alle partijen probeer ik voor iedereen een goede, passende oplossing te vinden.
Mijn specialisaties zijn
Advies en innovatie
Inkoop en aanbesteding
Interim- en crisismanagement
Tot de kern doordringen
Om een vraagstuk op te lossen moet je weten wat je precies wil bereiken en met welke belangen je rekening moet houden. Dat is precies het terrein waarop ik me graag begeef. Als senior consultant ben ik vaak betrokken bij nieuwe projecten. Ik doorgrond snel de problematiek en begrijp wat er nodig is om een project of samenwerking te laten slagen. Op basis hiervan geef ik advies en begeleid ik opdrachtgevers op het gebied van kleinschalig collectief vervoer en overig doelgroepenvervoer of bij Europese aanbestedingen voor bijvoorbeeld regiotaxi, leerlingenvervoer en zorgvervoer. Ik schrijf of beoordeel programma’s van eisen en werkprocedures, bereid beleidsstukken voor, ben sparringpartner voor ons managementteam of dat van de opdrachtgever en verzorg analyses en benchmarks.
Naast mijn voorbereidende en voorwaardenscheppende rol ben ik actief in de uitvoering, zoals bij contractbeheer of de inrichting van een beheersorganisatie. Ook word ik ingeschakeld in crisissituaties, waarin onder tijdsdruk keuzes moeten worden gemaakt. Dat ik snel kan schakelen en analytisch ben komt hierbij goed van pas, maar vooral dat ik me kan (en wil) inleven in ieders (persoonlijke) belang. Een goede relatie met de mensen voor wie ik werk is heel belangrijk voor me. Hierdoor verloopt de samenwerking, ook in multidisciplinaire teams en op alle niveaus soepel en dat heeft direct effect op het resultaat.
Dit alles maakt Annette tot een praktisch ingestelde specialist in advies, innovatie, aanbesteding en crisismanagement doelgroepenvervoer. Meer interesse in crisismanagement, lees dan ook HIER.
Mijn specialisaties zijn
Contractmanagement en –beheer
Advies en innovatie
Doorontwikkeling doelgroepenvervoer
De uitdaging trekt mij aan
In doelgroepenvervoer is geen dag hetzelfde. Iedere situatie is weer anders. Ik hou van zo’n dynamische omgeving, waarin je blijft leren en steeds met nieuwe uitdagingen te maken krijgt. Na mijn HBO-opleiding Logistiek en Economie heb ik veel ervaring opgedaan in de vervoersbranche. Ik was algemeen manager bij een middelgroot taxibedrijf, accountmanager bij een landelijk opererend taxibedrijf en actief als contractbeheerder en inrichter bij Regiotaxi Gelderland en Valleihopper. Ook was ik betrokken bij de oprichting van een publieke regiecentrale. Van die ervaring maak ik nu gebruik als Senior Consultant bij Trafficon. Hier ben ik verantwoordelijk voor contractbeheer en implementaties, ben ik aanspreekpunt voor gemeenten en contractpartijen en voer ik operationele taken uit, zoals het opstellen van financiële rapportages, het uitvoeren van analyses en het inrichten van ICT-systemen. Wat ik erg mooi en prettig vind binnen Trafficon is dat we het echt samen doen en dat we heel resultaatgericht zijn.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Klanttevredenheidsonderzoeken
Iedereen moet veilig en zorgeloos vervoer hebben
Wat mij het meest motiveert, is het kunnen ondersteunen en helpen van mensen. Bij Trafficon voel ik me daarom als een vis in het water. Of het nu om leerlingenvervoer, regiovervoer of zorgvervoer gaat, ik help mensen graag verder. Ik vind het belangrijk dat iedereen veilig en zorgeloos van A naar B komt. Daarnaast haal ik veel energie uit teamgericht werken. Zo kunnen mijn collega’s en ik onze klanten elke dag weer een beetje beter te helpen.
Ik heb Commerciële Economie gestudeerd aan Zuyd Hogeschool. Voor mijn afstuderen heb ik de gemeente Weert geadviseerd over de manieren waarop ze horecaondernemers en winkeliers enthousiast konden krijgen en houden voor de Kermis van Weert. Deze ervaring heeft me geleerd hoe belangrijk het is om zorgvuldig te luisteren naar de klanten en een aanbod te creëren dat echt aansluit bij hun wensen.
Daarnaast heb ik als winkelmedewerker bij KPN veel ervaring opgedaan in klantcontact en probleemoplossing. Als bezorger bij Albert Heijn online leerde ik efficiënt te werken onder druk en tegelijkertijd servicegericht te blijven.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klanttevredenheidsonderzoeken
Klachtenbeheer
Altijd in voor verbetering
Lange tijd ben ik werkzaam geweest in de zorg, zowel in de thuiszorg en kleinschalig begeleid wonen. Daarnaast ben ik ook werkzaam geweest bij een online apotheek, waar ik onder andere verantwoordelijk was voor de eindcontrole van bestellingen.
Met deze kennis en ervaring en een goed inlevingsvermogen, ben ik een waardevolle aanvulling voor het klantcontactcentrum van Trafficon. Ik kan mij goed voorstellen hoe een klant zich kan voelen en zal er altijd alles aan doen om het goed af te handelen.
Of dit nu het houden van een klanttevredenheidsonderzoek is, of het onderzoeken van een klacht over het gedrag van een leerling in de taxi, ongeacht de werkzaamheden, zal ik altijd alle partijen erbij betrekken en het goed afhandelen.
Ik ben iemand die leergierig is en altijd openstaat voor verbetering. Geen uitdaging is mij te groot.
Opgeruimd aan het werk gaan
Trafficon is een fijne werkomgeving. Alle collega’s zijn prettig in de omgang. Binnen het bedrijf wordt er alles aan gedaan om mensen zo goed mogelijk hun werk te laten doen. Toen ik, na vier jaar bij een schoonmaakbedrijf, de kans kreeg om bij Trafficon in dienst te komen was voor mij de keuze snel gemaakt. Inmiddels bied ik intern facilitaire ondersteuning en zorg ik als interieurverzorgster voor een nette en schone werkplek, zodat iedereen opgeruimd zijn of haar werk kan doen. Ik merk dat dit erg gewaardeerd wordt en dat is prettig.
Mijn specialisaties zijn
Beleidsondersteuning
Strategische advisering
Doelgroepenvervoer
Europese aanbestedingen
Verandermanagement
Strategische advisering en projectmanager
Vanaf de oprichting in 2000 tot 2015 was ik directeur/eigenaar van Trafficon en gaf ik leiding en sturing aan Trafficon. Daarnaast was ik binnen Trafficon verantwoordelijk voor de acquisitie en de contacten met de opdrachtgevers. In juni 2015 heb ik, in het kader van de opvolging en overdracht van mijn bedrijf, mijn directietaken overgedragen aan Gilbert Mulder. Gelet op het feit dat Trafficon een relatief klein adviesbureau is, was ik ook als directeur, in operationele zin betrokken bij diverse projecten met name op het gebied van strategische advisering, begeleiding van complexe aanbestedingen en als projectmanager bij grotere projecten. vanaf 2000 inhoudelijk betrokken bij het begeleiden van vele Europese aanbestedingen op het gebied van het kleinschalig collectief personenvervoer. Ook als onafhankelijk voorzitter bij een beoordelingsproces ben ik regelmatig betrokken.
Per 1 juni 2016 is het bedrijf middels een management buy-out in eigendom overgedragen aan Gilbert en ben ik nog als projectleider/adviseur verbonden aan Trafficon waarbij ik mij voornamelijk bezig houdt met ontwikkelingen en contractbeheer in het doelgroepenvervoer. Ook Maas-achtige oplossingen en vrijwilligersinitiatieven behoren tot mijn portefeuille.
Mijn specialisaties zijn
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Beoordelen en beschikken leerlingen- en jeugdwetvervoer
Klantcontact
Klachtenbeheer
Probleemoplossend en goed luisteren
Binnen Trafficon draag ik bij aan alle administratieve handelingen, waaronder telefonie, e-mail en schriftelijke communicatie met onze klanten. Van het klachtenbeheer voor regiotaxivervoer tot alle voorkomende werkzaamheden rondom leerlingen- en zorgvervoer, alles pak ik op. Mijn opleiding in toerisme/recreatie zorgt ervoor dat ik altijd een klantgerichte visie heb. Ik sta voor iedereen klaar en heb altijd een luisterend oor. De klant staat bij mij centraal en ik doe mijn best deze zo goed mogelijk te helpen. Verder blijf ik mezelf continu ontwikkelen. Ik lees veel, leer van alle ervaringen en volg de actuele ontwikkelingen zodat ik de klant goed kan helpen met mijn diensten.
Mijn specialisaties zijn:
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Contractmanagement en –beheer
Management informatie / data-analyse
ISO-kwaliteitsfunctionaris
Beleidsondersteuning
Pragmatisch en effectief
Als vervoer en logistiek ergens een grote rol spelen, dan is het wel bij Defensie. Ruim elf jaar heb ik als beroepsmilitair gewerkt en was ik vanuit mijn rol als korporaal en later onderofficier betrokken bij de logistieke ondersteuning van onze eenheden. Parallel hieraan volgde ik een HBO-opleiding Technische bedrijfskunde. In deze periode ontstond mijn affiniteit met de vervoerswereld. Inmiddels werk ik als consultant bij Trafficon en word ik gedetacheerd op uiteenlopende projecten, zowel voor administratieve ondersteuning als op het gebied van contractbeheer. Ik ben analytisch sterk en denk in oplossingen. De ervaring die ik als beroepsmilitair heb opgedaan, de discipline, het verbinden en de pragmatische benadering komen daarnaast goed van pas bij mijn huidige werkzaamheden. Op deze manier boeken we snel resultaat en zijn alle partijen tevreden over wat we met Trafficon en onze partners neerzetten.
Mijn specialisaties zijn
Contractmanagement en –beheer
Interim- en crisismanager
Advies en innovatie
Inkoop en aanbesteding
Specialist doelgroepenvervoer
Alle belangen in balans
Al sinds mijn studententijd begin jaren negentig, ben ik actief in de vervoersbranche. In eerste instantie als chauffeur bij een middelgrote taxi-onderneming. Later werd ik adjunct-directeur bij dat bedrijf. In 2005 maakte ik de overstap naar de kant van de opdrachtgever. Eerst als consultant en later als senior projectleider. Uiteindelijk werd ik, via een management buy-out directeur en eigenaar van dit mooie bedrijf. Door de jaren heen heb ik vanuit uiteenlopende disciplines en invalshoeken kennis en ervaring opgedaan. Ik ken de behoefte van reizigers en van overheden, weet welke problematieken en politieke gevoeligheden spelen en heb een visie hoe je relevante aspecten goed regelt en borgt. Ik word regelmatig uitgenodigd om als sparringpartner te fungeren voor ambtenaren, bestuurders en managers bij provincies, gemeenten, (semi)overheden en zorginstellingen.
In mijn optiek is er in het doelgroepenvervoer maar één lange termijnstrategie: resultaatgericht samenwerken en begrijpen dat het uiteindelijk draait om de reiziger. Om onderscheidend te zijn, moeten wij de opdrachtgever niet bieden wat hij vraagt, maar wat hij nodig heeft. Wij gaan daartoe op zoek naar de vraag achter de vraag en stemmen ons aanbod af op de echte behoefte van de klant. Dat vraagt soms om wat overtuigingskracht en creativiteit, maar levert altijd houdbare en effectieve oplossingen op. Verbinden is het sleutelwoord. Vanuit deze visie leid ik mijn bedrijf en vervul ik mijn rol als projectleider, consultant of interimmanager bij opdrachten in het land. Inmiddels is Trafficon uitgegroeid tot een toonaangevend bedrijf met ruim 20 medewerkers, waar oog is voor elkaar en elkaars belangen en waar hard gewerkt wordt om onze missie te laten slagen.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Specialist doelgroepenvervoer, specialisatie jeugdwetvervoer
Het verschil maken voor iemand geeft veel energie en voldoening
Binnen Trafficon maak ik deel uit van het klantcontactcentrum. Ik sta iedereen te woord en bied ze een luisterend oor. Verder zorg ik ervoor dat verzoeken en klachten direct worden afgehandeld of snel op de juiste plek terecht komen waar ze behandeld worden. Ik heb een sterk inlevingsvermogen, maar behoud wel altijd de helicopterview.
Na mijn HEAO opleiding ben ik altijd werkzaam geweest in functies waarbij ik als een spin in het web heb gewerkt. Alles wat er moest gebeuren pakte ik op, van het begeleiden en coördineren van projecten, tot het afhandelen van schadeclaims en het houden van tevredenheidsonderzoeken. Hierbij had ik veel contact met andere afdelingen of organisaties, van collega tot directeur.
Hierdoor heb ik geleerd om als een verbindende schakel te werken. Deze kennis en ervaring zet ik nu volop in bij Trafficon. Ook hier werk ik als een verbindende schakel tussen de opdrachtgever, vervoerder en reiziger. Ik sta iedereen te woord en probeer altijd een goede oplossing te vinden. Dit geeft mij veel energie en voldoening.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Zelfontwikkeling, altijd blijven groeien en kennis verbreden
Met mijn opleiding Toerisme en met werkervaring bij een reisbureau heb ik van begin af aan geleerd om de klant centraal te zetten. Pas op het moment dat de klant zich gehoord voelt en goed geholpen wordt, ben ik tevreden.
Bij mijn eerdere werk, bij het reisbureau, was het klantcontact meestal heel positief, de klant komt immers een vakantie uitzoeken. Dat is altijd leuk om te doen. In mijn huidige functie als medewerkster doelgroepenvervoer heb ik veel telefonisch, en per mail, contact met de klant. Als vervoerscoördinator zijn wij een spin in het web en voor alle partijen die betrokken zijn bij het doelgroepenvervoer het eerste aanspreekpunt. Ook zijn wij voor meerdere regio’s het onafhankelijke klachtenmeldpunt. Hierdoor zijn de klantcontacten niet altijd even positief. Hoewel ik misschien niet gelijk de oplossing kan voorleggen, weerhoud mij dit niet om de klant tevreden te stellen. Een luisterend oor bieden en op basis van het verhaal dat de klant vertelt, formuleer ik een duidelijk, volledige klacht zodat dit grondig uitgezocht kan worden.
Ik vind het fijn als ik een fijne werkomgeving heb, gezellige collega’s en met plezier naar mijn werk kan gaan. Dit gun ik iedereen: kunnen blijven deelnemen aan de maatschappij, fijne sociale contacten onderhouden, maar ook zelfontwikkeling en groei. Hier sta ik voor en dit zal ik ook tijdens mijn werk altijd centraal stellen.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Mensen te woord staan op een manier waarop ik ook verwacht aangesproken te worden
Eerder heb ik in het toerisme gewerkt. Als medewerkster bij een reisbureau heb je constant klantcontact en doe je er alles aan om de klant een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Hierdoor ben ik heel klantgericht ingesteld.
“Zelf wil ik goed en netjes te woord worden gestaan als ik contact heb met bedrijven/instanties, dit wil ik dan ook graag zijn.” Op deze manier ga ik dagelijks aan de slag bij Trafficon. Elk telefoongesprek of mail pak ik op. Zijn er problemen dan wil ik dat deze zo goed mogelijk worden opgelost.
Mijn specialisaties zijn
Specialist doelgroepenvervoer
Contractmanager doelgroepenvervoer
Beoordelen en beschikken leerlingen- en jeugdwetvervoer
Interimmanager
Veilig en comfortabel reizen
Ik ben al ruim veertig jaar actief in de vervoersbranche, vanuit verschillende functies. Als zoon van een taxi- en rijschoolondernemer is ‘vervoer en logistiek’ me met de paplepel ingegoten. Daar stond de veiligheid en het comfort van de reiziger altijd voorop. In 2004 maakte ik een overstap naar de andere kant van de tafel, de opdrachtgever. Vanuit de oorspronkelijke drive als vervoerder doe ik met veel plezier en overtuiging mijn werk bij Trafficon. Ik probeer ervoor te zorgen dat reizigers veilig en probleemloos hun bestemming bereiken – naar school, dagbesteding of elders, met een glimlach op hun gezicht.
Binnen Trafficon ben ik actief als projectleider bij diverse beheeropdrachten op het gebied van leerlingen-, werknemers- en zorgvervoer en stuur ik het backoffice aan. Het verbinden van alle betrokken partijen staat bij mij altijd centraal. Als consultant adviseer ik daarnaast gemeenten gevraagd en ongevraagd bij aanbestedingstrajecten. Ik ken als geen ander de praktijk, de kritische factoren, relevante wetgeving, bedrijfsprocessen en de valkuilen daarbij én ik weet wat er nodig is om doelgroepenvervoer goed te regelen. Een open mind en belangstelling voor alle betrokken partijen is wezenlijk. Wat dat betreft is contractbeheer in mijn optiek dan ook een onmisbare schakel, waarbij we in de praktijk nagaan of afspraken worden nagekomen en reizigers inderdaad veilig en comfortabel hun bestemming bereiken. Pas dan is bereikt waar we ons hard voor maken.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Het begint met goed luisteren
In ons vak zou het mooi zijn als iedere rit op maat kon worden uitgevoerd, honderd procent afgestemd op de reiziger en zijn of haar bestemming. Iedereen is anders, iedereen heeft een eigen verhaal en achtergrond. Vanuit Trafficon ondersteunen we gemeenten om zo dicht mogelijk die ideale situatie te naderen en daar draag ik graag aan bij. Als administratief medewerkster zorg ik niet alleen dat alles in het systeem in orde is. Ik heb dagelijks contact met ouders, vervoerders en betrokken instanties en zie hoe belangrijk het is om met de juiste intenties goed naar elkaar te luisteren. Elkaar begrijpen, eerlijk zijn en elkaar goed informeren. Dat is de beste basis om tot oplossingen te komen waar iedereen wat aan heeft. Natuurlijk gaat het in de praktijk wel eens mis en moet er snel gehandeld worden. Ik vind het belangrijk om dan niet alleen direct op zoek te gaan naar een oplossing, maar ook tijd te nemen voor die emotie. Dat levert waardevolle en dankbare momenten op en dat geeft mij energie.
Mijn specialisaties zijn
Strategisch advies doelgroepenvervoer
(duurzame) Inkoop
Doorontwikkeling doelgroepenvervoer
Maas-oplossingen uitwerken en implementeren
Aanbestedingsspecialist
Begeleiding bij inkoop en aanbesteding
Procesmanagement
Een positief kritische medespeler
Eerder was ik werkzaam bij de Gemeenschappelijke Regeling Omnibuzz, een samenwerking van 30 gemeenten, verantwoordelijk voor inkoop en contractbeheer van Wmo vraagafhankelijk doelgroepenvervoer. Omnibuzz voert ook het relatiebeheer (klanten, gemeenten en vervoerder) uit en is het callcenter voor de aanvraag van ritten.
Als Adviseur Projecten, met een specialisatie op inkoop en doorontwikkeling Doelgroepenvervoer, was ik verantwoordelijke voor alle inkooptrajecten. Op kleinschalig vervoersgebied was ik, in die periode, onder andere verantwoordelijk voor de inkoop van het Wmo-vervoer voor heel Limburg en het jeugdwetvervoer voor de gemeente Roermond. Bij Omnibuzz heb ik alle fases van terugbrengen van Regiotaxi vanuit OV-concessie naar gemeenten tot de keuzes voor het publieke callcentermodel, en alle inrichting van processen, mede vormgegeven en uitgevoerd.
Binnen Trafficon zal ik op verschillende projecten, door het hele land, worden ingezet. Van strategisch advies doelgroepenvervoer tot ontwikkeling van Maas-oplossingen, van kleinschalig onderzoek tot Europese Aanbestedingen; elk project pak ik met beide handen aan en ga met frisse moed en positieve energie aan de slag.
Meer info over Inkoop en aanbesteding vindt u HIER.
Mijn specialisaties zijn
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Klantcontact, klachten- en relatiebeheer
Inlevingsvermogen
Praktijkopleider
Mensen helpen zoals ik geholpen zou willen worden
Met meer dan tien jaar ervaring in de hotellerie in verschillende functies, waar ik uiteindelijk als front manager heb gewerkt, weet ik hoe om te gaan met gast/klant alsook externe partijen. Mijn doel is om samen met de rest van het team het zo goed mogelijk te doen voor alle partijen. Net als bij teamsport haal ik veel energie uit het samenwerken met anderen om uiteindelijk het gewenste resultaat te behalen. Als alle betrokkenen tevreden zijn wint iedereen.
Uiteindelijke hoop ik een aandeel te hebben in het verbeteren van werkwijzen om zo efficiënt mogelijk te blijven werken, waarbij de kwaliteit niet in het gedrang komt.
Alles lijkt bij Trafficon aanwezig om samen te groeien en waardevol te blijven binnen de vervoerswereld.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Serviceverlening
Altijd service en mens gericht handelen
De afgelopen jaren ben ik werkzaam geweest in een kapsalon als hairstylist allround. Daarnaast heb ik in de horeca en de detailhandel gewerkt. Met alles wat ik heb gedaan, ik ben altijd dienstverlenend en servicegericht bezig geweest.
Ontwikkeling vind ik belangrijk. Zowel voor mijzelf als voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ik ben leergierig en probeer mij continu te ontwikkelen. Dit doe ik ook binnen Trafficon.
Privé hou ik van reizen. Andere landen en culturen vind ik interessant en mooi om te ontdekken. Ook ben ik veel bezig met sporten, zo fiets ik regelmatig naar het werk toe (ong. 35km).
Vanaf het begin af aan heb ik geleerd om de klant centraal te stellen en altijd mensgericht te werken, dit is waarvoor ik sta.
Mijn specialisaties zijn
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Klantcontact
Klachtenbeheer
Doorvragen en empathie tonen
De afgelopen jaren heb ik veel ervaring opgedaan met klantcontact in zowel de financiële als de commerciële wereld. Als Supervisor en Sales Advisor bij Porsche Design Group was ik verantwoordelijk voor de meest uiteenlopende werkzaamheden, van personeelsplanning tot voorraadbeheer, van klachtafhandeling tot het inwerken van nieuwe medewerkers. Hoewel ik als een duizendpoot overal ingezet kon worden, hield ik altijd één punt voor ogen: De klant staat altijd centraal. Hierdoor heb ik geleerd om altijd door te vragen om de behoefte of het probleem goed in beeld te brengen. Pas als het beeld duidelijk en volledig is, kan de beste oplossing gevonden worden.
“Ik heb geleerd dat het vooral belangrijk is om goed te luisteren en empathie te tonen.”
Bij Trafficon maak ik deel uit van het klantcontactcentrum en beantwoord ik telefoontjes en mails over de meest uiteenlopende zaken. Hierbij zal ik ten alle tijden mijn ervaring gebruiken en inzetten om de klant goed van dienst te kunnen zijn, ook onder stressvolle omstandigheden. Verder ben ik leergierig en ben ik altijd bereid om mijn kennis te vergroten, om zo de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Klanttevredenheidsonderzoeken
Gastvrijheid en klanttevredenheid zijn voor mij belangrijke waarden
Na 12 jaar in de horeca te hebben gewerkt en een eigen onderneming te hebben gehad, heb ik geleerd hoe belangrijk gastvrijheid is en wat klanttevredenheid betekent. Dit zijn voor mij 2 hele belangrijke waarden. Voor mij staat de klant centraal. Door goed te luisteren weet ik snel wat er speelt bij de klant. De klant voelt zich dan gehoord, ook wanneer het probleem niet helemaal wordt opgelost.
Deze manier van werken kwam natuurlijk ook goed van pas in mijn werk als bedrijfsadministrateur. Daarna ben ik gaan werken in de Customer Service Sector. Het werken als medewerkster doelgroepenvervoer bij Trafficon was voor mij een logische volgende stap. Werken bij Trafficon geeft mij ook energie omdat geen enkele dag hetzelfde is.
Mijn specialisaties zijn
Business strategie
Specialist openbaar vervoer
Specialist doelgroepenvervoer
Logistiek specialist
Operations management
Business improvement
Verandermanagement
(IT) Projectmanagement
Ervaren leidinggevende en projectmanager
Ik heb jarenlange ervaring in het leiden van middelgrote en grote organisaties in complexe (politieke) omgevingen. Ik heb dit altijd gecombineerd met projecten op het gebied van openbare aanbesteding en ICT.
Mijn specialisatie is met name openbaar vervoer, maar mijn kennis op het gebied van (integratie) kleinschalig personenvervoer is eveneens uitstekend.
Ik ben optimistisch en gedreven, flexibel en pas me snel en gemakkelijk aan. Ik kan me goed verplaatsen in anderen en rekening houden met hun belangen zonder het grote doel uit het oog te verliezen.
Vanaf 2016 heb ik een eigen bedrijf zodat ik ook inzetbaar ben als freelancer. De afgelopen jaren heb ik een prima samenwerking opgebouwd met Trafficon. Namens hen word ik nu op meerdere projecten, door het hele land, ingezet.
Met name op het gebied van openbaar vervoer, maar ook door het ontwikkelen van Maas-achtige oplossingen, het uitrollen van pilots op het gebied van kleinschalig vervoer of integratie met openbaar vervoer, wordt mijn kennis optimaal benut en voel ik mij als een vis in het water.
Mijn specialisaties zijn
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Klantcontact
Klachtenbeheer
Alles communicatief goed laten verlopen
“Klanten het gevoel geven dat ze altijd gehoord zijn en serieus genomen worden”, vind ik heel belangrijk. Met mijn opleiding Toerisme en de opleiding Luchtvaartdienstverlening is mij dit met de paplepel ingegoten. Verder vind ik het belangrijk dat niet alleen de klanten tevreden zijn, maar hecht ik veel waarde aan de onderlinge samenwerking met mijn collega’s.
Goed luisteren, begripvol zijn en medeleven betuigen zijn competenties waar ik goed in ben. Ik weet van tevoren niet wie of waarvoor ik iemand aan de telefoon krijg, maar ik ga de uitdaging aan en zal altijd oplossingsgericht werken. Mijn werk bij Trafficon zie ik als een uitdagende baan, geen dag is hier hetzelfde.
Mijn specialisaties zijn
Klantcontact
Klachtenbeheer
Administratie doelgroepenvervoer
Klantgericht meedenken
Van 2003 tot 2020 ben ik werkzaam geweest bij Trafficon. Naast mijn werk, ben ik ook altijd creatief bezig in de grafische sector. In 2016 begon dit steeds meer vorm te krijgen als zelfstandig ondernemer. Vanaf 2018 werd ik eigenaar van Wefo Print en was het niet meer te combineren was met mijn werk bij Trafficon. Gedurende de jaren merkte ik echter dat de grafische sector voor mij meer hobby was en heb ik besloten om terug te keren bij Trafficon. Hier werk ik weer sinds 2023 en is fotografie en videoproductie weer een hobby, waarbij ik mijn creatieve kant kan laten zien.
Zowel bij Trafficon als in de grafische sector staat klantgericht meedenken centraal. Hierbij moeten de wensen / richtlijnen van de opdrachtgever wel altijd meegenomen worden. Een goede combi tussen het klantgericht zoeken naar oplossingen en daarbij altijd de wensen van de opdrachtgever in acht nemen, zijn voor mij essentiële drijfveren.
Mijn specialisaties zijn
Specialist Leerlingenvervoer en Zorgvervoer
Klantcontact, klachten- en relatiebeheer
Data-analist
Intern aanspreekpunt bedrijfsvoering
Human resources
Praktijkopleider
De uitvoering is cruciaal
Aan het selecteren van een vervoerder in doelgroepvervoertrajecten wordt veel tijd en aandacht besteed. Contracten worden voor lange tijd afgesloten en als gemeente of zorginstelling wil je erop kunnen vertrouwen dat de reizigers veilig, comfortabel en op tijd worden vervoerd. Aan de voorkant maak je hierover duidelijke afspraken. Trafficon ziet toe op de uitvoering van contracten in de praktijk, een belangrijk onderdeel van mijn dagelijkse werkzaamheden. Steekproefsgewijs voer ik controles uit tijdens ritten en bij scholen om ons ervan te verzekeren dat afspraken worden nagekomen en de kwaliteit van de dienstverlening geborgd is. Daarnaast geef ik toelichtingen op scholen, praat ik met ouders en schooldirecties en ben ik intern vraagbaak voor collega’s als het gaat om regels en spelregels van een project. Bij afwezigheid van de projectleider neem ik zijn taken waar. In de loop der tijd heb ik me toegespitst op kleinschalig groepsvervoer, leerlingenvervoer en zorgvervoer.
Wat ik prettig vind is dat elke dag anders is, dat er ruimte is voor creativiteit en dat ik zelf rechtstreeks invloed heb op het resultaat. Ik doe mijn werk dan ook met veel plezier.
Mijn specialisaties zijn
Administratief specialist doelgroepenvervoer
Beoordelen en beschikken leerlingen- en jeugdwetvervoer
Klantcontact
Klachtenbeheer
Goed luisteren en de uitdaging aangaan
Als medewerkster van het klantcontactcentrum ben ik dagelijks bezig met het beantwoorden van binnenkomende telefoontjes en het beantwoorden van mails. Er wordt niet gewerkt met keuzemenu’s, hierdoor heb je van tevoren geen idee waarover het gesprek zal gaan. Maar ik ga de uitdaging aan. Ik pak alles op en ongeacht het telefoontje of mail die ik binnenkrijg zal ik mijn uiterste best doen om dit goed op te pakken.
Eerder ben ik werkzaam geweest binnen de reisbranche. Hierdoor zijn klantcontact en reizigers netjes en correct te woord staan, een paar van mijn sterke competenties. Als stewardess heb ik veel van de wereld gezien. Het maakt mij niet uit waar ik naartoe ga, geen uitdaging is mij te groot.
Ik het geleerd om de klant altijd centraal te stellen en zal dit bij Trafficon altijd weer blijven doen.
Mijn specialisaties zijn
Contractmanagement en –beheer
Klantcontact, klachten- en relatiebeheer
Management informatie / data-analyse
Interimmanager
Het sleutelwoord is samenwerking
Vrijwel nergens komen zoveel belangen bij elkaar als bij het doelgroepenvervoer, waarbij de gemeente een belangrijke rol speelt als inkoper en regisseur. Hoewel de gemeente ‘in charge’ is, is het in de praktijk vaak lastig om grip op de zaak te houden. Het speelveld is enorm breed, de doelgroepen vragen elk om een eigen benadering en die expertise heb je als gemeente niet altijd zelf in huis. Daarnaast zie je in de praktijk als gemeente vaak niet hoe het vervoer wordt ingevuld en uitgevoerd. Samenwerking komt in de basis voor een groot deel neer op vertrouwen. Toch kun je veel doen om de kwaliteit te bewaken en ik help daar graag bij. Als consultant ben ik betrokken bij het definiëren van de behoefte en het bij elkaar brengen van gemeente(s) en vervoerder op het vlak van Regiotaxi, Wmo-vervoer, leerlingenvervoer, Jeugdwet, dagbesteding en vervoer. Daarnaast realiseren we samen tools om de kwaliteit te monitoren. Denk aan management- en klachtenrapportages. Op die manier signaleren we potentiële problemen in een vroeg stadium en kunnen we met partijen om de tafel om tot een oplossing te komen. Ik geloof in het verbinden van partijen, elkaar wat gunnen en tijd voor elkaar maken. Relatiebeheer is cruciaal. Hoewel we altijd te maken hebben met grootschalige opdrachten, gaat het uiteindelijk toch om de individuele reiziger en de kwaliteit van zijn vervoer.
Heeft u een vervoersvraagstuk of vraagt u zich af hoe u vervoer slimmer, beter, efficiënter kunt organiseren? We horen graag van u. Bel ons of stuur een mailtje.